Välkommen till ett samtal om samverkan, hållbara städer och animerad film!

Den 1 juni bjuder Institutet för hållbar stadsutveckling in till ett samtal om utmaningarna och möjligheterna med samverkan – och om hur vi kan bli bättre på just detta. Under en timme får du inblick i Annas Seravallis forskning om samverkan, lyssna till ett panelsamtal och chansen att tycka till om filmen. En annan fråga vi ställer oss är: kan forskningsresultat presenteras med animerad film?

Vad? Lansering av filmen Om samverkan – för vackra, hållbara och demokratiska städer

När? Den 1 juni 2023, kl 11.00–12.00

Var? På Malmö universitet, i lokalen Storm på Gäddan 8, Citadellsvägen 7

Programmet i korthet
Anna Seravalli presenterar och visar filmen samt det stödmaterial som vi har tagit fram. Alltihop är fritt att använda för alla som vill!

Därefter finns chansen att tycka till om filmen och lyssna till ett kort panelsamtal med:
Anna Heide, affärsutvecklingschef på Trianon
Carolina Olsson, kulturlots på Malmö stad
Priyanka Mellergård John, strateg med inriktning på systemtransformation, med lång erfarenhet av arbete inom civilsamhället
Anna Seravalli, designforskare på Malmö universitet
Samtalet modereras av Karolina Rosenqvist, projektledare på Malmö universitet.

Vi avslutar med mingel, enklare snacks och läskande dryck.

Varmt välkommen!

Vill du vara med?
Anmäl dig i så fall via mail till: isumalmo@mau.se. Senast den 26 maj behöver vi ditt svar.